سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قانون ثبت نام در لاتاری 2022

قوانین و مقررات ثبت نام لاتاری آمریکا در سایت ایرانیان لاتاری

قوانین و مقررات ثبت نام لاتاری آمریکا در سایت ایرانیان لاتاری که در این صفحه قوانین و مقررات ایرانیان لاتاری رو برای شما ذکر کرده ایم همچنین اگه در مورد خاصی شبه ای برایتان پیش آمده باشد با ارائه اطلاعات سعی داریم که از سوئ تفاهم های ممکنه جلوگیری کنیم.

البته محتویات این صفحه به عنوان یک توافق نامه بین متقاضی ( استفاده کننده از وب سایت و خدمات ایرانیان لاتاری ) و مجموعه ایرانیان لاتاری محسوب میشود و در صورت ایجاد اختلاف قابل استناد می باشد.

قوانین و مقررات ایرانیان لاتاریقوانین و مقررات ایرانیان لاتاری

معرفی ایرانیان لاتاری

ایرانیان لاتاری یک مجموعه خصوصی و بدون وابستگی به هیچ نهاد یا کشوری میباشد و حتی ارتباط و رابطه ای با سفارت یا کشور های مختلف از جمله آمریکا نداریم صرفا به مخاطبان و مشتریانمان برای خدمات آنلاین مهاجرتی کشور ها مشاوره و خدمات میدهیم

پس ایرانیان لاتاری هیچ ادعایی در مورد برنده شدن در لاتاری به صورت قطعی و اخذ اقامت تضمینی ندارد و صرفا کاری که به ما سپرده میشود بر طبق اصول و قوانین کشور ها انجام میدهیم

مسئولیت فراتر از خود

ما در ایرانیان لاتاری مسئولیت خودمون میدونیم که کسانی که از ما راهنمایی میگیرند و از خدمات ما استفاده میکنند به راه های غیر قانونی کشیده نشوند و همواره مسیر مهاجرت را طبق قانون و اصول طی کنند.

اگرچه ما خدمات لاتاری و مهاجرت انجام میدهیم ولی فرهنگ لاتاری و مهاجرت را ترویج نمیدهیم.

قانون قرعه کشی لاتاری

لاتاری در لغت به معنی بخت آزمایی یا قرعه کشی میباشد ولی تفاوت بسیاری با هر قرعه کشی یا بخت آزمایی که تا به حال دیدید دارد ،

اول این که قرعه کشی برای پول یا خانه نیست و برنده قرعه کشی شانس دریافت گرین کارت آمریکا را پیدا میکند و البته برنده باید شرایط بعد از لاتاری را داشته باشد.

و این باید در نظر داشته باشید که شرکت در لاتاری به معنی برنده شدن صد در صد نیست بلکه شما فقط شانس خودتان را امتحان میکنید البته ناگفته نماند که اگر توسط مجموعه ایرانیان لاتاری ثبت نام کنید با توجه به این که اطلاعات شما قبل از انجام ثبت نام بررسی میشوند و ثبت نام بر اساس اصول انجام میشود و سپس بعد از برنده شدن در مراحل اخذ گرین کارت از حمایت ایرانیان لاتاری برخوردار هستید به جرات میتوان گفت که احتمال ایجاد دردسر در فرایند لاتاری کمتر میشود.

در ضمن طبق قوانین تمامی کشور ها از جمله قوانین جمهوری اسلامی ایران شرکت در لاتاری امری کاملا قانونی است چرا که شرط بندی و قمار نیست بلکه یک برنامه مهاجرتی محسوب میشود.

اطلاعات تماس متقاضی

متقاضی میبایست شماره تماس معتبر و ادرس واقعی ارائه دهد، در صورتی که کاربری در وب سایت ما در هنگام استفاده از خدمات اطلاعات غلط ارائه دهد ، ایرانیان لاتاری میتواند حساب کاربری ایشان را ببندد و هیچ مبلغی نیز عودت داده نمیشود .

ایراد در اطلاعات ارائه شده به ایرانیان لاتاری

درستی اطلاعات و اظهارات ارائه شده متقاضی بسیار مهم است و اگر شخص متقاضی در هنگام ارائه مدارک ثبت نامی یا مهاجرتی، مواردی از جمله میزان دارایی ، وضعیت تاهل، فرزندان و تحصیلات خود را سهواً یا عمداً اشتباه اعلام نماید، مسئولیت پرونده ایشان به عهده خود فرد می باشد.

بیشتر بخوانید : قوانین جدید لاتاری آمریکا 2022 و زمان دقیق شروع ثبت نام در ایرانیان لاتاری

درضمن برای پرداخت مبلغ ثبت نام ممکن است متقاضی از حساب بانکی شخص دیگر پرداخت کند، در صورتی که بدون اجازه باشد اطلاعات کاربری آن شخص متخلف ( استفاده کننده از اطلاعات بانکی شخص ثالث بدون اجازه )در ایرانیان لاتاری محفوظ میماند و در صورتی که مقامات قضایی درخواست کنند در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت ، این اطلاعات میتواند شامل ای پی نیز باشد .

شرایط بروز خطای سیستمی و انسانی

در صورتیکه هر گونه خطا در روند انجام امور مهاجرتی مثل ثبت نام لاتاری پیش بیاید ، از جمله خطاهای سیستمی، شلوغی وب سایت ، خطا هنگام ورود داده ، خطای انسانی ، خطای مسئول ورود داده ، خطای متقاضی در ورود اطلاعات و هر مشکلی که از طرف پورتال اداره مهاجرت هر کشوری یا سامانه برنامه لاتاری باشد ، هیچگونه مسئولیتی به عهده مجموعه ایرانیان لاتاری نمی باشد و در صورت عدم انجام ثبت نام ، ثبت نام یا اطلاعات ناقص یا ثبت نام چند باره ، مجموعه ایرانیان لاتاری اگر مبلغ شما را به صورت کامل باز گرداند متقاضی حق هیچگونه اعتراض و دعاوی حقوقی را ندارد و هیچ حقی به عنوان خسارت به متقاضی تعلق نمیگیرد.

مشکلات خانوادگی متقاضی مهاجرت و لاتاری

مهاجرت یک تصمیم بسیار مهمی است برای همین ممکنه است متقاضیان بدون هماهنگی با اعضا خانواده تصمیم به انجام مهاجرت و ثبت نام لاتاری آمریکا کنند و مجموعه ایرانیان لاتاری در مقابل با مشکلات خانوادگی پیش آمده نمی پذیرد و در صورت عدم رضایت اعضا خانواده و پشیمان شدن در ثبت نام لاتاری مبلغی به متقاضی عودت داده نمیشود.

ثبت نام برای شخص غیر (شخص دیگر)

هر شخص می بایست خود شخصاً برای خود و یا خانواده خویش اقدام نماید و ثبت نام برای اعضا خانواده یا اشخاص ثابت بدون اجازه آنها غیر مجاز میباشد و به هیچ عنوان مجموعه ایرانیان لاتاری مسئولیتی در این خصوص نمی پذیرد و مبلغ پرداخت شده متقاضی بازگشت داده نمی شود.

توضیحات برای برندگان لاتاری

کسانی که در لاتاری گرین کارت برنده می شوند، و کار مشاوره لاتاری را به مجموعه ایرانیان لاتاری میسپارند می بایست مدارک، الزمات و قوانین سفارت و قوانین داخلی مثل قوانین دانشگاه )برای گرفتن اصل مدرک ( را توجه داشته باشند و همه امور خود را به درستی و در سریعترین زمان انجام دهند تا پرونده ایشان در جریان باشد و بررسی گردد. لذا باید توجه داشت که آفیسر سفارت ممکن است به علت هر گونه کوتاهی شما و یا ایراد و ابهام در پرونده شما، از تایید شما در مرحله مصاحبه جلوگیری نماید .

نمایش نظرات شما در سایت ایرانیان لاتاری

تمامی نظراتی که در بخش مقالات سایت قرار میدهید بعد از تایید مدیریت نمایش داده میشوند ، پس دقت کنید که اطلاعاتی که نمیخواهید را در بخش نظرات قرار دهید و اگر مشاوره و سوالی دارید که شامل اطلاعات خصوصیتان میشود لطفا آن را از طریق تماس تلفنی یا پیام تلگرامی برای ما ارسال کنید.

شرایط تاخیر در رساندن مدارک و اطلاعات

در هنگام پر کردن فرم های مهاجرتی و لاتاری ممکن است بخشی از مدارک یا اطلاعات را به صورت غیر ضروری قراردهیم تا کار برای کاربر آسان شود ولی همین امر ممکن است که کاربر آن اطلاعات ضروری را هیچ وقت به دست ما نرساند و در این صورت مجموعه ایرانیان لاتاری برای پرونده هایی که اطلاعات آن ناقص میباشد هیچگونه مسئولیتی قبول نمیکند ولی همواره سعی میکنیم که به متقاضیان از طریق پیامک اطلاع بدهیم که پرونده آن ها دارای نقص میباشد. البته کسانی که ثبت نام لاتاری آن ها به خاطر نقص مدارک انجام نشوند به دوره بعد منتقل میشوند.

شرایط بازگشت مبلغ ثبت نام

در صورتیکه شخص متقاضی به هر علت پس از ثبت نام و پرداخت مبلغ در سایت ایرانیان لاتاری قصد انصراف داشته باشد، عودت و بازگشت مبلغ ثبت نام با کسر 03 % از هزینه امکانپذیر می باشد. بدین ترتیب پس از برگشت الباقی مبلغ، این مجموعه مسئولیتی در خصوص ثبت نام شخص ندارد.

این قانون در موارد خاص که کل مبلغ ثبت نام نیز بازگشت داده شود صادق است. لازم به ذکر است در صورتی که فرآیند ثبت نام متقاضی در سایت اداره مهاجرت انجام شده باشد به علت انجام شدن کار و تکمیل فرایند سفارش به هیچ عنوان امکان بازگردانی مبلغ وجود ندارد. ولی اگر کسی از ما نارضایتی داشته باشد ممکن است یک کد تخفیف مخصوص وب سایت ایرانیان لاتاری دریافت کند.

انجام ثبت نام لاتاری و استعلام نتیجه لاتاری و فرم های مهاجرتی

با توجه به این که سیستم های اداری مهاجرتی دولتی )هردولتی حتی سیستم های دولتی آمریکا ( همواره راحتی کاربر را در نظر نمیگیرند و با قوانین پیچیده و دست و پا گیر کار را برای متقاضیان سخت میکنند ، ما در مجموعه ایرانیان لاتاری تصمیم گرفتیم که کار مهاجرت و فرایند لاتاری را آسان کنیم برای همین کار برون سپاری ثبت نام ، استعلام نتیجه لاتاری و فرم های مهاجرتی دیگر که چه پرداخت داشته باشند مثل رزرو وقت سفارت و چه پرداخت نداشته باشند مثل ثبت نام لاتاری را جزو خدماتمان قرار دهیم و همواره از طریق اطلاع رسانی ها و بخش های مختلف سایت اطلاعات کافی را به کاربرانمان قرار دهیم و هیچ وقت ادعا نمیکنیم که سیستم لاتاری متعلق ماست بلکه ما راه ثبت نام را آسان میکنیم.

حفظ حریم خصوصی کاربران

شماره موبایلی که روند ثبت نام وارد می شود، جهت ارسال پیامک های تایید هویت، یادآوری نقص اطلاعات و واریزی مبلغ، و همچنین تاییدیه ثبت نام یا لغو ثبت نام، و پیامک های مهاجرتی و شغلی مرتبط می باشد و هیچگونه استفاده دیگری نمی شود

همچنین اطلاعات خصوصی مثل ، عکس و اطلاعات پاسپورت شما ، ممکن است پس از اتمام مراحل ثبت نام از دیتابیس مجموعه ایرانیان لاتاری حذف می شوند.

البته هر داده ای که از شما داریم را میتوانید در پنل کاربریتان ببینید . اگر کسی تمایل دارد اطلاعات خصوصی اش از سیستم ما حذف شود فقط میتواند با ما تماس بگیرد.

پناهندگی و مهاجرت غیر قانونی

مجموعه ایرانیان لاتاری به هیچ عنوان پناهندگی را توصیه نمیکند و کیس های پناهندگی را قبول نمیکند قوانین و مقررات فوق ممکن است هر زمان با توجه به قوانین مقررات مهاجرتی کشور ها تغییر نماید.

گردآوری: ایرانیان لاتاری

ورود به قسمت نام نویسی لاتاری آمریکا 2022


زمان ثبت نام لاتاری

زمان ثبت نام لاتاری و تاریخ دقیق اعلام نتایج ویزای لاتاری آمریکا 2022

زمان ثبت نام لاتاری

زمان ثبت نام لاتاری و تاریخ دقیق اعلام نتایج ویزای لاتاری آمریکا 2022 که ویزای مشهور لاتاری برای اولین بار در دهه 1940 با عنوان “کارت ثبت نام بیگانه” معرفی شد.

ثبت نام کردن برای ویزای آمریکاثبت نام کردن برای ویزای آمریکا

مدت زمان محدودی وجود دارد که در طی آن می توانید در هر سال برای برنامه ویزای لاتاری (DV) ثبت نام کنید.

معمولا از اوایل ماه اکتبر (مهر ماه) آغاز می شود و تا اوایل نوامبر (آبان ماه) این فرصت پایان می یابد.

وزارت امور خارجه آمریکا هر سال دستورالعمل های دقیقی را برای ورود به برنامه DV منتشر می کند.

این دستورالعمل ها شامل تاریخ ثبت نام هستند که در طی آن می توانید وارد شوید.

کلیه اطلاعات باید طی دوره ثبت نام مشخص در وب سایت الکترونیکی (E-DV) ارسال شود.

هیچ ثبت نام خارج از تاریخ مشخص شده یا ثبت نام کاغذی پذیرفته نمی شوند.

این قانون در هر دوره ثبت نام فقط یک بار برای هر شخص امکان پذیر است.

وزارت امور خارجه آمریکا برای شناسایی چندین ثبت نام از فناوری پیشرفته استفاده می کند.

اگر بیش از یک بار ارسال کنید، رد صلاحیت می شوید.

این وب سایت تا تاریخ و زمان مشخص شده در صفحه وب دستورالعمل DV فعال نمی شود.

پس از ارسال اطلاعات کامل، صفحه تأیید حاوی نام خود و یک شماره تأیید منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد.

این صفحه تأیید را برای سوابق خود چاپ کنید.

بسیار مهم است که شماره تأیید خود را حفظ کنید.

این تنها راهی است که می توانید وضعیت پذیرش خود را بررسی کنید

و در صورت انتخاب، شما نیاز دارید تا دستورالعمل های بیشتری را بدست آورید

و برای مصاحبه ویزا برنامه ریزی کنید.

هر سال، وزارت امور خارجه آمریکا، بر اساس تخصیص ویزاهای لاتاری آمریکا موجود در هر منطقه و کشور، از کلیه ورودی های ثبت شده،

انتخاب تصادفی (قرعه کشی) را انجام می دهد.

هر ساله تقریبا در تاریخ 7 ماه مه، اطلاعات مربوط به بررسی وضعیت در وب سایت تنوع الکترونیکی ویزا (E-DV) به روز می شود

و این تاریخ زمان اعلام نتایج لاتاری است.

گردآوری: ثبت نام لاتاری آمریکا ایرانیان لاتاری https://iranian-lottery.com/


azil products

Azil Organic Asafoetida Oil

Asafoetida oil still needs numerous health uses like antimicrobial for the treatment of skin issues as well as anti-

inflammatory for relieving pimples and other minor inflammations.

Asafoetida Oil 1 1 - Azil Organic Asafoetida Oil

Azil Organic Asafoetida Oil

Packaging Information

Harvest period : All over the year
Processing method : Distillation
Packaging : Aluminum bottles
Bulks : 1 Ltr, 5 Ltr
Retails : 15 Ml

It is also antispasmodic to ease tensed and painful muscle, anthelmintic to eliminate parasitic worms, and

antiepileptic to lessen seizure and epileptic incidents.

Asafoetida essential oil is additionally utilized as a laxative,

which will help in alleviating bowel problems simply by stimulating bowel movement and anti-biotic to safeguard people towards illnesses.

https://azilorganic.com/product/azil-organic-asafoetida-oil/

.

Azil Tarragon Oil

Spicy tarragon essential oil aroma combines notes of anise and basil.

Its relaxing scent can help dissolve emotional and physical tension—especially in muscles.

Tarragon is a strong belly oil! Due to its potent natural components, tarragon oil should be well diluted at 0.1% in topical blends and only used for short periods of acute need.

Our certified organic tarragon essential oil is steam distilled from the leaves of wild herbs in the fields and hillsides of France.

Tarragon Oil  - Azil Tarragon Oil

Azil Tarragon Oil

Packaging Information

Harvest period : All over the year
Processing Method : Distillation
Packaging : Aluminum bottles
Bulks : 1 Ltr , 5 Ltr
Retails : 15 ml

 

The tarragon plant features a sturdy, erect stem with bright green, long, and thin leaves coming off the branches. It grows to around three feet tall and has clusters of tiny greenish yellow flowers.

Tarragon is often used in the culinary world.

This herb is widely used in the kitchen, especially for fish or poultry, and is often infused for tarragon vinegar.

Reference: Azil Organic

https://azilorganic.com/product/azil-tarragon-oil/

.

Azil Organic Galbanum Oil

Galbanum Oil is steam distilled from the resin of a flowering plant that is indigenous to Iran (Persia).

Galbanum essential oil resin has been widely used as incense and in perfumery since ancient times.

Galbanum Oil 2 - Azil Organic Galbanum Oil

Azil Organic Galbanum Oil

Packaging Information

Harvest period : All over the year
Processing method : Distillation
Packaging : Aluminum bottles
Bulks : 1 Ltr , 5 Ltr
Retails : 15 Ml

 

Reference: Azil

https://azilorganic.com/product/azil-organic-galbanum/

    

دسته بندی انواع ساز و آلات موسیقی

دسته بندی انواع ساز و آلات موسیقی

دسته بندی آلات موسیقی و سازها بر چه اساسی است...

دسته بندی آلات موسیقی بوسیله دانش سازشناسی یا ارگانولوژی انجام می شود. معمول ترین دسته بندی سازها سازهای زهی، سازهای بادی، سازهای کوبه ای، سازها صفحه کلیددار، سازهای الکترونیک و صدای انسان است. در مطلب زیر به شرح هر یک از این دسته بندی ها می پردازیم.

دسته بندی انواع ساز

سازهای زهی

در این نوع ساز، صدا با لرزش و ارتعاش زه تولید می شود; که این ارتعاش با ضربه زدن، زخمه زدن، کشیدن کمان و آرشه بوجود می آید. سازهای زهی از اهمیت خاصی در ارکسترها برخودار هستند و به نوعی هسته ارکستر را تشکیل می دهند. برای مشاهده و شنیدن انواع صدای ساز زهی می توانید به منوی نمایشگاه ساز زهی وارد شوید. همچنین سازهای زهی نیز به دسته بندی های کوچکتر مشخص می شوند:

ساز زهی زخمه ای

ارتعاش سیم این ساز بوسیله زخمه زدن با انگشت یا مضراب انجام می شود که انواع مختلفی دارد. مانند ساز زخمه ی ناخنی، زخمه ی شلاقی، زخمه دست چپ و سرش زخمه ای...
از نمونه های ساز زهی می توان  تار، سه تار، رباب، بربط، چنگ، ماندولین و ...  را نام برد.

ساز زهی آرشه ای

در ساز آرشه ای صدا به وسیله ی کشیدن آرشه روی سیم تولید می شود. از سازهای زهی آرشه ای می توان کمانچه، قیچک، ویولون و ... را مثال زد.

ساز زهی کوبشی

تولید صدا در این ساز با کوبیدن وسیله ای چکش مانند روی سیم انجام می گیرد. سازهایی مانند سنتور، زیلفون، گلوکن اشپیل، ویبرافون نمونه های از سازهای زهی کوبشی هستند.

سازهای زهی شستی دار

منظور از ساز شستی دار سازهایی مانند پیانو، هارمونیکای شستی دار و کلاوسن می باشد.

سازهای بادی

قدیمی ترین ساز کشف شده مربوط به نوعی ساز بادی است که بوسیله سوراخ کردن استخوان ساخته شده است. بنابراین این دسته از ساز را می توان اولین نوع ساز دانست. در این ساز، صدا از طریق دمیده شدن هوا در آن تولید می گردد. ساز بادی از نظر ساختمان و چگونگی تولید صدا  به سه دسته ی زیر تقسیم بندی می شود:

ساز بادی چوبی

ساز هایی مانند نی، سُرنا، فلوت، هوبوا، باسون و .. که از چوب (آبنوس) یا نی خیزران برای ساختن آن استفاده می گردد. منظور از چوبی و یا برنجی به معنی آن نیست که ساز از چه جنسی ساخته شده است، بلکه این دسته بندی بر اساس چگونگی تولید صدا در دهنی آن‌ها است.

بطور مثال فلوت در دسته های ساز بادی چوبی قرار می گیرد، هرچند که بدنه آن از فلز باشد.

سازبادی برنجی

انواع شیپور، ترومپت، ترومبون، ساکسیفون، کُر و …که از جنس مس، برنج یا حتی نقره ساخته شده اند.

ساز شستی دار بادی

ساز هایی مانند اُرگ، آکوردئون، سازدهنی، نی انبان و …که دارای شستی هستند و تولید صدا یا دمش هوا به وسیله ی نیروی مکانیکی یا الکتریکی انجام میگیرد.

سازهای ضربی یا کوبه ای

در ساز کوبه ای از طریق ضربه، تکان، سایش، خراش بوسیله دست و یا آلت دیگر تولید صدا صورت می گیرد. وظیفه ی اصلی این ساز اجرای ضرب و ریتم در آهنگ است اما توانایی اجرای ملودی را نیزدارد. ساز کوبه ای در کل به دو دسته سازهای کوبه ای با کوک معین و سازهای کوبه ای با کوک نامعین تقسیم بندی می شود.

وظیفه? اصلی سازهای کوبه‌ای معمولاً اجرای ضرب (ریتم) در متن آهنگ است ولی توانائی اجرای ملودی را هم دارد. این ساز احتمالاً پس از صدای انسانی قدیمی‌ترین نوع ساز است.  دسته بندی اولیه این نوع ساز براساس سازهای کوبه‌ای با کوک معین مثل زیلوفون و سازهای کوبه‌ای با کوک نا معین مشخص می شود.

وارد آوردن ضربه به وسیله ی دست به طور مستقیم (مثل دف و تنبک) و چه به وسیله ی آلتی دیگه (مثل دهل و نقاره) حاصل می شود. تقسیم بندی دیگری از سازهای کوبه ای در زیر شرح می دهیم:

• سازهایی که بر روی آنها پوست کشیده شده و با دست یا چوب بر روی پوست کوبیده می شود.

مانند: دف، تنبک، دایره، نقاره، تیمپانی و … .

• سازهایی که در هر دو سطح آن پوست کشیده شده و شکل ساز به صورت استوانه ای است که با دست یا چوب به یک یا هر دو طرف آن کوبیده می شود.

مانند: دهل، طبل بزرگ، طبل کوچک، سایترام و …

• سازهایی که از دو تکه چوب یا فلز ساخته شده و هر دو به هم کوبیده می شوند.

مانند: سنج، قاشقک، بشقابک و … .

• در دسته بندی آخر صداها بخصوص و زنگوار بوسیله ی کوبیدن چکش روی تیغه های فلزی، زنگوله و غیره ایجاد می گردد. مانند: ناقوس لوله ای.

آموزشگاه سیمرغ، آموزشگاه موسیقی شرق تهران آموزش انواع آلات موسیقی...


کیفیت و طراحی به روز شیرالات نوبل

شیرآلات نوبل با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه شیرآلات بهداشتی ساختمان، در ابتدا فعالیت خود را با واردات شیرآلات آغاز نمود. سپس در سال 1390 با ایجاد خودکفایی در این زمینه برای کشورمان اقدام به راه اندازی کارخانه شیرآلات نوبل نمود. در سال 93 شیرآلات نوبل توانست با کسب نشان استاندارد و کیفیت، جایگاهی ویژه در میان مهندسین و معماران پیدا کند.

در کارخانه شیرآلات نوبل از به روزترین تکنولوژی خط تولید همانند ماشین آلات تراشکاری و پرداخت کاری مدرن، مجرب ترین مهندسین این صنعت و دانش روز دنیا استفاده می شود. همچنین کیفیت ابکاری بالا، بالاترین مقاومت ممکن در برابر خوردگی، طراحی عالی و بروز، تنوع رنگ و ظرافت قطعات را می توان بعنوان برخی از ویژگی های شیرالات نوبل دانست.

شیرآلات نوبل در تمامی مراحل تولید به صورت مستمر کنترل کیفی شده تا محصولی با کیفیت و با گارانتی شرکت نوبل به دست مشتریان گرامی برسانیم. برای اطلاع از نمایندگی شیرالات نوبل در سایر شهرها با ما تماس بگیرید.

کیفیت و طراحی به روز شیرالات نوبل

ضمانت شیرالات نوبل

با پیشرفت روزافزون شیرآلات نوبل در طی چند سال موفق به دریافت گواهینامه های TUV تی یو وی آلمان ، CE سی ای اروپا و استاندارد 9001 ISO  شده است. همچنین شیرآلات لوکس نوبل تنها دارنده گواهینامه رسمی از شرکت سدال اسپانیا می باشد. با این عمل شیرآلات ساختمانی نوبل ارزش و اهمیت خود را در تامین و تولید یکی از محصولات مهم در هر ساختمان به اثبات رساند.

با هدف رقابت بین المللی و ورود به بازار جهانی، شیرآلات نوبل توانست جایگاهی عالی در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس بعنوان شیرآلات لوکس و مدرن پیدا کند.

نمایندگی شیرآلات نوبل

برای بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات و شیر الات می توانید به نمایندگی شیرالات نوبل در تهران، فروشگاه راستگو واقع در چهارراه گلوبندگ مراجعه کنید. برای استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

تنوع محصولات نوبل

از دیگر اهداف شیرآلات نوبل تامین نظر سلایق گوناگون مصرف کنندگان است که با ایجاد تنوع در طراحی شیر آشپزخانه، روشویی، دستشویی، شیر حمام و … توانستیم به این هدف برسیم. بطور مثال اگر بدنبال شیرآلات طلایی، سفید، طلایی مات، رز گلد، استیل ( کروم ) و یا به رنگ نیکل براش خورده هستید، شیرآلات نوبل یکی از بهترین گزینه های شماست.

کاتالوگ شیرالات نوبل

برای دانلود کاتالوگ شیرالات نوبل روی متن کلیک کنید.

ست شیرآلات نوبل (ظرفشویی، روشویی پایه بلند و کوتاه، آفتابه، دوش) دارای مدل های گوناگونی است که در قسمت زیر نام میبریم:

شیرالات نوبل مدل زئوس Zeus، مدل کاوالی Cavalli، مدل بن Bon، مدل کراویت Cravit، شیرالات نوبل مدل فونیکس Phoenix، مدل الایت Elite، مدل هرمس Hermes، مدل فلت Flat، مدل دنیل Daniel، مدل یونیک Unique و دیگر مدل های لوکس

شیرالات نوبل مدل بنشیرآلات نوبل سری بن
مدل کاوالی شیرالات نوبلشیرآلات نوبل مدل کاوالی
شیرآلات نوبل سری کراویتشیرآلات نوبل مدل کراویت
سری دنیلمدل دنیل
سری الایتمدل الایت
نوبل مدل زئوسمدل زئوس