سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو www.iranhair.net

کاشت مو HRT و ترمیم مو به روش hrt

کاشت مو HRT و ترمیم مو به روش hrt

کاشت مو HRT و ترمیم مو به روش hrt

کاشت مو

کاشت مو HRT و ترمیم مو به روش hrt خوشبختانه امروزه روش‌های مدرنی برای کاشت و ترمیم مو وجود دارد که یکی از آنها روش HRT است. در روش HRT از گرافت‌ (پیوند) شبیه به پوست خاصی بهره گرفته می‌شود که در ناحیه‌های طاس یا کم پشت قرار داده می‌شود. موهای ترمیمی از موهای طبیعی بیمار قابل تشخیص نیست و از نظر رنگ و بافت تفاوتی بین موهای کاشته شده و طبیعی وجود ندارد.

روش کاشت موی HRT

اگر هنوز فکر می‌کنید که استفاده از کلاه گیس (ترمبم مو) تنها روش غیرجراحی ترمیم مو است، حتماً اطلاعات خود را به روز کنید؛ چون امروزه تکنیک‌های پیشرفته‌ای وجود دارد که به روشی بسیار راحت‌تر نتایجی بسیار طبیعی‌تر را به دست می‌دهد که با موی طبیعی مو نمی‌زند.

پوسته سبک باریک و شفافی در این روش ترمیم مو روی پوست سر قرار داده می‌شود که به خوبی با موی طبیعی درهم‌می‌آمیزد. سپس این پوسته حاوی مو به پوست سر چسبانده و به موهای موجود بافته می‌شود تا کاملاً طبیعی به نظر برسد.

در روش HRT این امکان فراهم می‌شود تا موهای ترمیمی از نظر رنگ، تراکم و جهت، همخوانی کاملی با موهای فعلی بیمار داشته باشد. به علاوه از آنجایی که پوسته با جدیدترین مواد چسبنده به پوست سر چسبانده می‌شود، می‌توان در موقعیت‌های مختلف، حتی هنگام ورزش کردن با آسودگی خاطر از آن استفاده کرد.

مزایای ترمیم مو به روش HRT

جایگزنی موهای طبیعی و مشابه خود فرد

عدم نیاز به مراجعات مکرر

عدم آسیب به موهای فرد

خط رویش طبیعی

افراد مناسب برای کاشت مو به روش HRT

تقریباً 80 درصد از آقایان و 95 درصد از بانوان دچار ریزش موی شدید متقاضی بالقوه این عمل محسوب می‌شوند. متخصصین ما در مرکز تخصصی موی رنسانس پس از یک ارزیابی کوتاه مدت 10 تا 15 دقیقه‌ای مناسب بودن ترمیم مو به روش HRT را تعیین می‌کنند.

کاشت مو HRT و ترمیم مو به روش hrt

کاشت مو HRT و ترمیم مو به روش hrt

چگونگی ترمیم مو به روش HRT

HRT روشی غیرجراحی برای درمان ریزش مو است که در آن از گرافت خاصی شبیه به پوست استفاده می‌شود که مانند لایه‌ای از پوست عمل می‌کند. این گرفت یا پوسته دقیقاً مطابق با اندازه ناحیه طاسی/ کم پشتی هر بیمار تهیه می‌شود و دارای موهایی است که از نظر رنگ، بافت، تراکم و جعد همخوانی دقیقی با موهای طبیعی دارد. موی سر پس از تهیه گرافت تمیز و لایه‌برداری می‌شود تا برای چسباندن گرفت آماده شود.

متخصص، گرافت را پس از قرار دادن روی پوست سر با محلول نگهدارنده منحصر به فردHRT می‌چسباند و موهای ترمیمی را به تناسب جهت رویش موهای موجود، سن و پرپشتی موها به گونه‌ای جهت می‌دهد که پس از 3 تا 6 هفته عملاً به بخشی از بدن بیمار تبدیل می‌شود و بیمار با آسودگی خاطر می‌تواند در فعالیت‌های مختلف شرکت کند. روشHRT بیمار را از صرف ساعت‌های متمادی برای نگهداری از ترمیم‌های قدیمی مو و تشویش از نتیجه عمل جراحی رهایی می‌دهد.

ترمیم و پیوند مو بدون جراحی HRT با ارائه یک روش جایگزین جدید شکاف بین روش‌های جراحی و غیرجراحی ترمیم و کاشت مو را با موفقیت از میان برداشته است. این روش منحصر به فرد مهارت و ظرافت جراحی را با امکان برگشت پذیری روش‌های غیرجراحی درهم آمیخته است و نتایجی را ارائه می‌دهد که از نظر زیبایی برتر از تمام تکنیک‌های پیشین است.

ترمیم مو به روش HRT راه‌حلی فوق العاده برای بانوان و آقایان دچار ریزش موی شدید است، چرا که در این عمل زیبایی غیرجراحی نیازی به بانک موی خود بیمار نیست و در شرایطی که دامنه انتخاب به استفاده از پودرهای پرپشت کننده، کلاه گیس، اکستنشن، گیره و … محدود شده است به یاری افراد می‌آید.

گردآوری: کاشت مو iranhair.net

کاشت مو hrt


کاشت مو iranhair.net

کاشت مو به روش SUT و مادام العمر

کاشت مو به روش SUT و مادام العمر

کاشت مو به روش SUT و مادام العمر

کاشت مو

کاشت مو به روش SUT و مادام العمر در روش (SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ما می توانیم به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو راتا 14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم .

در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) نیازی به جلسات مکرر، شاهد زمانه طولانی برداشت و کاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم.

از جمله مزایای این تکنیک، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسکاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای کاشته شده نمی باشیم، در این متد می توانیم، تراکمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT) را انجام دهیم. که کاشت14000تار مو را در یک جلسه شاهد هستیم، همچنین لازم بذکر است این تکنیک به روز ترین متد روز امریکا واروپا است. از مزایای این تکنیک طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب کاشت مو ، تراکم بالای مو در این روش، انجام آن در یک جلسه و مشاهده کردن موهای کاشته شده بعد از کاشت موی طبیعی که بصورت یک سانتی است.

همچنین در تکنیک کاشت موی (SUT) پرطی و از بین رفتن فولیکولهای برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یک فرآینده برداشت و فریز کردن فولیکولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند، پس از انجام کاشت مو، توسط دستگاهای لیزری این مرکز، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو ها شخص را نیز شاهد هستیم تکنیک (SUT ) موفق ترین روش کاشت مو بوده، واندازه تراکم مورد نیاز ، توضیح داده شده توسط مشاورین این مرکز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود.

کاشت مو iranhair.net

کاشت مو sut